Wednesday, June 30, 2010

Terkenang

Lama sudah aku tidak meletakkan sebarang perkataan dalam blog ini. Huhu. aku bizi dengan posting baru aku. Posting yang banyak mengajar aku erti kesabaran dan kesusahan, posting yang mengajar aku erti kehidupan sebenar seorang doktor 1st liner atau yang direct contact dengan pesakit yang pelbagai. Bermacam-macam ragam dan feel yang kadang kala hampir-hampir menggugat kesabaran aku. Tapi syukur Alhamdulillah setakat hari ini aku masih boleh lagi mengawal segala tindak tanduk tersebut.

Aku sebagai hamba yang kerdil ini mengharapkan kekuatan yang terus diberikan oleh Allah SWT semoga tahap kesabaran dan ilmu aku bertambah dengan laluan baru ini.
Ya Allah Ampunillah hambamu yang banyak dosa dan maksiat ini. semoga hambaMu yang kerdil ini terus diberi keampunan, taufiq dan hidayah oleh Mu. Ya Allah janganlah Engkau hina kau kerana dosa dan maksiat yang aku buat, sebaliknya ampunillah aku atas kesalahan tersebut.

InsyaAllah selepas aku habis assessment dengan bos esk, aku akan terus menulis secara istiqomah di diariku ini....

No comments: